Statutární město Ostrava - oficiální portál
  • Velikost písma:
  • A
  • A
  • A

Osobní nástroje

Poslední změna: Pátek 25.11.2011 09:54

Povinně zveřejňované informace

  1. I. Povinně zveřejňované informace orgánů veřejné správy

    Povinně zveřejňované informace orgánů veřejné správy (zákon 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím)

  2. 1. Název

    Statutární město Ostrava, městský obvod Hošťálkovice

  3. 2. Důvod a způsob založení

    Město Ostrava bylo konstituováno na základě zákona ČNR č. 367/1990 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, jako statutární město. Současně město plní funkci okresního úřadu. Město Ostrava tedy zároveň tvoří samostatný okres.

    Samostatnou působnost Města Ostravy jako právního subjektu vymezuje § 35 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), který nabyl účinnosti dne 12. listopadu 2000.

    Na základě obecně závazné vyhlášky č. 11/2000, kterou se vydává Statut města Ostravy, ve znění pozdějších změn, je území města členěno na 23 městských obvodů. Řízení města probíhá na dvou úrovních. První tvoří zastupitelstvo, rada a primátor Statutárního města Ostravy, druhou jednotlivá zastupitelstva, rady a starostové městských obvodů.

  4. 3. Organizační struktura
  5. 4. Kontaktní spojení

    Kontaktní adresa:

    Úřad městského obvodu Hošťálkovice

    Rynky 277

    725 28, Ostrava - Hošťálkovice

    E-mail: posta@hostalkovice.ostrava.cz

    Úřední hodiny:

    pondělí 8,00 - 11,30 hod. 12,30 - 17,00 hod.
    středa 8,00 - 11,30 hod. 12,30 - 17,00 hod.

    Kontaktní seznam

  6. 5. Bankovní spojení

    Česká spořitelna, a.s., oblastní pobočka v Ostravě, číslo účtu 1651155369/0800

    příjmový: 19-1651155369/0800

    výdajový: 1651155369/0800

  7. 6. IČ obce

    00845451

  8. 7. DIČ

    CZ 00845451
    jsme plátci DPH

  9. 8. Dokumenty

    Rozpočet Městského obvodu Hošťálkovice

     

    Plnění rozpočtu Městského obvodu Hošťálkovice

  10. 9. Žádosti o informace

    Žádost o poskytnutí informace lze podat ústně nebo písemně, a to i prostřednictvím telekomunikačního zařízení.

  11. 10. Příjem žádostí a dalších podání

    Osobně nebo písemně na podatelně ÚMOb Hoštálkovice.

  12. 11. Opravné prostředky

    Rozhodnutí o odmítnutí žádosti, odvolání, stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace

    • Pokud písemné žádosti nebylo třeba jen zčásti vyhověno, vydá o tom odbor ve lhůtě pro vyřízení žádosti  rozhodnutí o odmítnutí žádosti, příp. části žádosti.
    • Nestanoví-li zákon o informacích jinak, použije se správní řád:
      • pro rozhodnutí o odmítnutí žádosti, příp. části žádosti
      • pro odvolací řízení
      • v řízení o stížnosti pro počítání lhůt, doručování a náklady řízení
    • Dále se použijí ustanovení správního řádu o základních zásadách činnosti správních orgánů, ustanovení o ochraně před nečinností a ust. § 178; v ostatním se správní řád nepoužije.
    • Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, příp. části žádosti se podává na podatelnu či přímo odboru. Orgán, který rozhodnutí vydal, může o odvolání sám rozhodnout tak, že mu v plném rozsahu vyhoví. Nerozhodne-li v rámci autoremedury, předloží odvolání spolu se spisovým materiálem Krajskému úřadu Moravskoslezského kraje ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení odvolání.

      Odvolacím orgánem proti rozhodnutí orgánů městských obvodů jsou podle působnosti jednotlivé odbory magistrátu.

    • Stížnost na postup poskytovatele při vyřizování žádosti o informace ve smyslu ust. § 16a zákona o informacích (dále jen "stížnost") se podává na podatelnu či na odbor. Je-li stížnost podána ústně a nelze ji vyřídit ihned, sepíše se o ní písemný záznam.

      Stížnost se spolu se spisovým materiálem předloží Krajskému úřadu Moravskoslezského kraje do 7 dnů ode dne jejího podání, pokud v této lhůtě nebude stížnosti zcela vyhověno tím, že požadovaná informace nebo konečná licenční nabídka bude poskytnuta, nebo nebude-li vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti, příp. části žádosti.
      Je-li poskytovatelem orgán městského obvodu, rozhodují o stížnosti podle své působnosti jednotlivé odbory magistrátu.

  13. 13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
  14. 15. Úhrady za poskytování informací

    Sazebník úhrad nákladů za poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

    1. Tento sazebník stanoví v souladu s ustanovením § 17 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, výši úhrad za poskytování informací dle tohoto zákona.
    2. V případě, že bude vyžadována úhrada nákladů za poskytování informací, musí být tato skutečnost písemně oznámená spolu s výší úhrady žadateli před poskytnutím informace. Při nesplnění této oznamovací povinnosti ztrácí poskytovatel nárok na úhradu nákladů. Nezaplatí-li žadatel požadovanou úhradu do 60 dnů ode dne oznámení její výše, poskytovatel žádost odloží. Je-li však podána stížnost proti výši požadované úhrady, lhůta podle předchozí věty neběží.
    3. Úhradu je možno zaplatit v hotovosti na pokladně (osobám pověřeným přebíráním plateb v hotovosti), poštovní poukázkou nebo bezhotovostním převodem na příslušný účet, a to vždy před předáním informace, výjimečně lze informaci doručit žadateli na dobírku.
    4. Sazebník výše úhrad:

      kopie listiny:

      černobílý

      černobílý

      barevný

      barevný

      1 strana A 4

      jednostranný tisk

      2,-- Kč

      oboustranný tisk

      3,-- Kč

      jednostranný tisk

      5,-- Kč

      oboustranný tisk

      8,-- Kč

      1 strana A 3

      jednostranný tisk

      3,-- Kč

      oboustranný tisk

      4,-- Kč

      jednostranný tisk

      10,-- Kč

      oboustranný tisk

      16,-- Kč

    technické nosiče dat: disketa

    10,-- Kč

    CD disk

    40,-- Kč

    DVD disk

    60,-- Kč

    poštovné

    dle sazebníku poštovních služeb

    osobní náklady, přesáhne-li doba zpracování a vyhledávání informace 1   hod.

    150,-- Kč za každou započatou hodinu

  15. 16. Seznam organizací

    Základní škola a mateřská škola Ostrava-Hošťálkovice, Výhledy 210, p.o.

  16. 19. Licenční smlouva podle § 46 a násl. autorského zákona

    Dosud nebyla uzavřena žádná licenční smlouva.

  17. II. Informace zveřejňované podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů

    V souladu s ustanovením § 18 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zpřístupňuje městský obvod Hošťálkovice informace o účelu zpracování, kategoriích osobních údajů, kategoriích příjemců, kategoriích subjektu údajů a době uschování osobních údajů zpracovávaných jednotlivými úseky úřadu městského obvodu Hošťálkovice.
    Podle ustanovení § 5 odst. 1 písm. e) uvedeného zákona jsou osobní údaje uchovávány pouze po dobu, která je nezbytná k účelu jejich zpracování.

    Rozsah a účel údajů shromažďovaných dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů

    Osobní údaje zpracovávané na jednotlivých úsecích městského obvodu:

    Účel zpracování osobních údajů

    Subjekt údajů

    Rozsah osobních údajů

    Kategorie příjemců osobních údajů

    Příprava materiálů městského obvodu pro orgány městského obvodu

    Žadatel

    Titul, jméno a příjmení, datum narození, rodné číslo, adresa trval.   pobytu, adresa pro doručování písemností

    Orgány městského obvodu

    Správní řízení

    Účastníci řízení

    Titul, jméno a příjmení, datum narození, rodné číslo, adresa trval.   pobytu, adresa pro doručování písemností

    Účastníci řízení, dotčené správní orgány

    Příjmové a výdajové pokladní doklady

    Plátci a příjemci platby v hotovosti

    Titul, jméno a příjmení, datum narození, adresa trval. pobytu

    Plátci, pro spis

    Příjem a evidence dokumentů

    Odesílatel dokumentu

    Titul, jméno a příjmení, adresa odesílatele

    Nejsou

    Zakládání a evidence smluv uzavřených ÚMOb Hošťálkovice vedená v písemné a v   elektronické podobě

    Fyzické osoby v postavení účastníků smluv uzavřených s městským obvodem

    Titul, jméno a příjmení, datum narození, rodné číslo, adresa trval.   pobytu, adresa pro doručování písemností

    Orgány městského obvodu

    Darovací smlouva

    Žadatel

    Titul, jméno a příjmení, datum narození (popř. rodné číslo), adresa   trval. pobytu, adresa pro doručování písemností

    Orgány městského obvodu

    Poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu   k informacím, ve znění pozdějších předpisů

    Fyzická osoba

    Jméno, příjmení a kontaktní adresa žadatele

    Orgány městského obvodu

    Vyjádření k prodejům a pronájmům pozemků

    Fyzické a právnické osoby v postavení účastníků smluv uzavřených s   městským obvodem

    Titul, jméno a příjmení, adresa trval. pobytu, popř. adresa pro   doručování písemností; U jiných subjektů obchodní firmu nebo název, sídlo a   identifikační číslo, pokud bylo přiděleno, a jméno, popřípadě jména a   příjmení osob, které jsou jejich statutárními zástupci

    Zaměstnanci úseku a úřadu, orgány městského obvodu

    Vyřizování a kontrola smluv

    Fyzické a právnické osoby v postavení účastníků smluv uzavřených s   městským obvodem

    Titul, jméno a příjmení, datum narození, rodné číslo, adresa trval.   pobytu, popř. adresa pro doručování písemností; U jiných subjektů obchodní   firmu nebo název, sídlo a identifikační číslo, pokud bylo přiděleno, a jméno,   popřípadě jména a příjmení osob, které jsou jejich statutárními zástupci

    Zaměstnanci úseku, orgány městského obvodu a města

    Veřejné zakázky

    Zhotovitelé a uchazeči

    Jméno, příjmení, rodné číslo, datum narození, místo trvalého pobytu; U   jiných subjektů obchodní firmu nebo název, sídlo a identifikační číslo, pokud   bylo přiděleno, a jméno, popřípadě jména a příjmení osob, které jsou jejich   statutárními zástupci

    Orgány městského obvodu

    Nájemní smlouva

    Žadatel

    Fyzická osoba: titul, jméno a příjmení, datum narození, rodné číslo,   adresa trval. bydliště, popř. adresa pro doručování písemností; Právnická   osoba: obchodní firma nebo název, sídlo a identifikační číslo, pokud bylo   přiděleno, a jméno, popřípadě jména a příjmení osob, které jsou jejich   zástupci

    Orgány městského obvodu

    Smlouva o výpůjčce

    Žadatel

    Fyzická osoba: titul, jméno a příjmení, datum narození, rodné číslo,   adresa trval. bydliště, popř. adresa pro doručování písemností; Právnická   osoba: obchodní firma nebo název, sídlo a identifikační číslo, pokud bylo   přiděleno, a jméno, popřípadě jména a příjmení osob, které jsou jejich   zástupci

    Orgány městského obvodu

    Smlouva o zřízení služebnosti (dříve

    věcného břemene)

    Žadatel

    Fyzická osoba: titul, jméno a příjmení, datum narození, rodné číslo, adresa trval. bydliště, popř. adresa pro doručování písemností; Právnická osoba: obchodní firma nebo název, sídlo a identifikační číslo, pokud bylo přiděleno, a jméno, popřípadě jména, a příjmení osob, které jsou jejich zástupci

    Orgány městského obvodu

    Smlouva o poskytnutí práva provést stavbu

    Žadatel

    Fyzická osoba: titul, jméno a příjmení, datum narození, rodné číslo,   adresa trval. bydliště, popř. adresa pro doručování písemností; Právnická   osoba: obchodní firma nebo název, sídlo a identifikační číslo, pokud bylo   přiděleno, a jméno, popřípadě jména, a příjmení osob, které jsou jejich   zástupci

    Orgány městského obvodu

    Kupní smlouva

    Žadatel

    Fyzická osoba: titul, jméno a příjmení, datum narození, rodné číslo,   adresa trval. bydliště, popř. adresa pro doručování písemností; Právnická   osoba: obchodní firma nebo název, sídlo a identifikační číslo, pokud bylo   přiděleno, a jméno, popřípadě jména, a příjmení osob, které jsou jejich   zástupci

    Orgány městského obvodu

    Řízení o dávkách pomoci v hmotné nouzi a dávkách sociální péče

    Žadatelé o dávku, další osoby, o kterých to stanoví zákon

    Jméno, příjmení, adresa, rodné číslo, místo trvalého pobytu, výše příjmů,   zdravotní stav, společně posuzované osoby, nájemní nebo vlastnický vztah k   nemovitosti, příp. další údaje

    Účastníci správního řízení

    Odvolací řízení a řízení o mimořádných opravných prostředcích ve věci   dávek pomoci v hmotné nouzi a dávek sociální péče

    Žadatelé o dávku, další osoby, o kterých to stanoví zákon

    Jméno, příjmení, adresa, rodné číslo, místo trvalého pobytu, výše příjmů,   zdravotní stav, společně posuzované osoby, nájemní nebo vlastnický vztah k   nemovitosti, příp. další údaje

    Účastníci správního řízení

    Výkon sociálně-právní ochrany dětí

    Rodiče, zákonní zástupci, opatrovník, poručník, nezletilé děti

    Jméno, příjmení, adresa, rodné číslo, místo trvalého pobytu, zdravotní   stav, sociální a majetkové poměry, osobnostní poměry nezletilého, příp. další   údaje

    Státní orgány, školská a zdrav. zařízení, rodiče, zákonní zástupci,   opatrovník, poručník

    Příprava materiálů městského obvodu pro orgány městského obvodu

    Žadatel

    Titul, jméno a příjmení, datum narození, rodné číslo, adresa   trval.pobytu, adresa pro doručování písemností, identifikační číslo; U jiných   subjektů obchodní firmu nebo název, sídlo a identifikační číslo, pokud bylo   přiděleno, titul, jméno, popř. jména a příjmení jejich statutárních zástupců

    Orgány městského obvodu

    Smlouva o dílo

    Zhotovitel

    Titul, jméno a příjmení, místo podnikání, adresa pro doručování   písemností, identifikační číslo; U jiných subjektů obchodní firmu nebo název,   sídlo, identifikační číslo, pokud bylo přiděleno, titul, jméno, popř. jména a   příjmení jejich statutárních zástupců, telefon, e-mail

    Orgány městského obvodu

    Personální evidence zaměstnanců zařazených do úřadu městského obvodu   (osobní spisy)

    Zaměstnanci, uvolnění členové zastupitelstva

    Osobní údaje související s personální evidencí zaměstnanců - titul, jméno   a příjmení, datum a místo narození, adresa trvalého pobytu, státní   příslušnost, rodné číslo, pohlaví, rodinný stav, zdravotní pojišťovna,   zdravotní postižení, výpis evidence z Rejstříku trestů, doklad o nejvyšším   doaženém vzdělání, lustrační osvědčení

    Zaměstnanci

    Zajištění platové agendy a všech náležitostí s ní spojených

    Zaměstnanci, členové zastupitelstva, členové výborů zastupitelstva a   komisí rady městského obvodu, členové volebních komisí, osoby vykonávající   práci na základě dohod o pracích mimo pracovní poměr

    Osobní údaje vztahující se ke zpracování platů - titul, jméno a příjmení,   datum a místo narození, adresa trvalého pobytu, státní příslušnost, rodné   číslo, pohlaví, rodinný stav, zdravotní pojišťovna, zdravotní postižení,   plat, odměna z dohod o pracích mimo pracovní poměr

    Zaměstnavatel, OSSZ, zdravotní pojišťovny, FÚ, úřad práce

    Realizace výběrových řízení na obsazení volných pracovních míst v rámci   úřadu městského obvodu dle zákona o úřednících územních samosprávných celků

    Uchazeči o zaměstnání přihlášeni do výběrového řízení

    Titul, jméno a příjmení, datum narození, místo narození, trvalý pobyt,   státní občanství (číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k   trvalému pobytu v případě cizince), doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání,   výpis z evidence Rejstříku trestů (obsahuje rodné číslo), v případě funkcí   vedoucích úředníků lustrační osvědčení

    Zaměstnavatel

    Smlouvy a objednávky uzavřené s městským obvodem

    Smluvní strany

    Titul, jméno a příjmení, datum narození (popř. rodné číslo), adresa   trvalého pobytu, případně adresa pro doručování

    Orgány městského obvodu

    Volby - projednání a registrace kandidátních listin a úkony spojené s   volebním procesem

    Kandidáti, zmocněnec

    Titul, jméno a příjmení, datum narození, adresa trvalého pobytu,   (ne)členství v politické straně (hnutí), povolání

    Politické strany a hnutí, nezávislí kandidáti a veřejnost, Český   statistický úřad

    Vidimace a legalizace

    Žadatel

    Jméno a příjmení, datum a místo narození, adresa trvalého pobytu, číslo   dokladu totožnosti

    Ministerstvo vnitra, orgány činné v trestním řízení

     

  18. III. Informace zveřejňované podle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů

    A. V souladu s ustanovením § 13 odst. 5 až 7 zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů  každému, kdo má zájem nahlížet do registru v elektronické podobě na centrální adrese prostřednictvím veřejné datové sítě, udělí evidenční orgán (to je v případě Magistrátu města Ostravy tajemník magistrátu a v případě úřadů městských obvodů tajemníci těchto úřadů) uživatelské jméno a přístupové heslo k registru po vyplnění a ověření žádosti, která obsahuje:

    • jméno žadatele,
    • příjmení žadatele,
    • rodné číslo žadatele,
    • místo trvalého pobytu žadatele. přičemž platí, že sdělit třetí osobě uživatelské jméno a přístupové heslo k nahlížení do registru v elektronické podobě na centrální adrese prostřednictvím veřejné datové sítě je zakázáno.

    Evidenční orgán poskytne veškeré doklady vedené v registru o určitém veřejném funkcionáři na žádost orgánu příslušnému k řízení a rozhodování o porušení povinností podle tohoto zákona tímto veřejným funkcionářem.
    Veškeré údaje vedené v registru mohou být použity a dále zpracovávány pouze za účelem zjištění případného střetu zájmů při výkonu funkce veřejného funkcionáře. Zpracováním osobních údajů v registru nesmí být dotčena ochrana osobních údajů podle zvláštních právních předpisů.

    B. V souladu s ustanovením § 21 odst. 3 zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů jsou níže zveřejněna rozhodnutí vydaná v řízeních o porušení povinností veřejných funkcionářů.

Nejčastěji hledáte

Zde si můžete rezervovat termín pro sportovní využití sálu v Kulturním domě Hošťálkovice.

Kontakt

Kontaktní centrum

844 121 314


Spojovatelka

599 424 303


Úřad městského obvodu Hošťálkovice
Rynky 277
725 28 Ostrava-Hošťálkovice


Úřední hodiny »